Lilypie Kids birthday Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker

Friday, January 09, 2009

:: My first tudung ekin ::

Yesterday my hubby bought me(forced by me actually...hehehe) a tudung ekin from his colleague...so today i'm wearing the new tudung..yippiee...i like it very much...the material is very soft n so comfortable...very easy to wear it....just sarung n pin...zassss...dah siap....abiss promote dah ni...pasni cik tipahvogue leh bg diskaun kat hubby saya ye kalau dia nak belikan lagi...hehehe...anyone interested can click on the link...here is the hasil of tudung ekin...tadaaaa..nice huh!!perasann..

p/s: ignore my sembab face..this picture taken early in the morning

3 comments:

shuz said...

huuhuhuuuu...nangis :( .. kene paksa

PHiRa said...

hahahhaha...dah byr ke belum yang??karang posing sakan sekali x bayar lagi..hehikk

bangrudy said...

cakep deh...pretty , ups !